Veelgestelde vragen

U bevindt zich hier: Home» Veelgestelde vragen
Veel gestelde vragen
Op deze pagina beantwoorden wij veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag!

Wat is Watersportline?
Watersportline is dé webshop voor watersporters. Alle benodigdheden op één adres. Watersportline maakt onderdeel uit van Zeeland Boten en is in 2008 opgericht om watersportliefhebbers ook online van dienst te kunnen zijn. Met een ruim assortiment en scherpe prijzen hebben wij alles dat u nodig heeft voor een leuke tijd op en rond het water.

Hoe kan ik bestellen?
Voor u een bestelling bij ons kan plaatsen, moet u zich eerst registreren. Dit kunt u doen bij ‘Account’. Vul uw gegevens in en geef een wachtwoord op. Nadat u alles heeft ingevuld, klikt u op ‘registreren’. U ontvangt een email met daarin de bevestiging van uw registratie.
Vervolgens kunt u inloggen met uw email adres en het door u gekozen wachtwoord. U kunt nu naar het door u gewenste product gaan en op ‘in winkelwagen’ klikken om het product te bestellen. Daarna kunt u als u wilt nog meer producten in de winkelwagen plaatsen, of doorgaan naar de betaling om de bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen via iDeal. U kunt via uw bank zeer eenvoudig een iDEAL account opzetten. U kunt er echter ook voor kiezen om het bedrag over te boeken naar onze bankrekening. Zodra wij de betaling binnen hebben, versturen wij uw bestelling. Kijk bij betalingen om meer te lezen.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Uw bestelling wordt verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen. U heeft het product dan binnen drie dagen in huis. De bezorging wordt verzorgd door PDP. U krijgt van ons een trackingnummer voor de bestelling, die kunt u gebruiken om op de website van PDP (https://www.dpd.com/nl/) uw bestelling te volgen.

Hoe vind ik het product dat ik zoek?
U kunt gebruik maken van de beschikbare zoekfunctie op de site. Voer het door u gezochte product in en klik op ‘zoeken’. De gevonden resultaten worden voor u weergegeven. Als alternatief kunt u ook Google gebruiken om het door u gewenste product te zoeken. Voer in Google uw zoekterm in en voeg watersportline toe als zoekterm om via Google onze site te doorzoeken.

Het product dat ik zoek bevind zich niet in het assortiment. Kunnen jullie dit bestellen?
Als het product dat u zoekt niet in ons assortiment te vinden is, neemt u dan gerust contact met ons op (per email of telefoon) en wij zullen er alles aan doen om u te helpen. Wij helpen u graag.

Hoe kan ik bestellingen retourneren?
Indien u niet tevreden bent met het product, om wat voor reden dan ook, kunt u tot uiterlijk zeven dagen na ontvangst het product aan ons retourneren. U dient dit schriftelijk (via e-mail of brief) aan ons te melden. Daarna kunt u het product opsturen naar het door ons opgegeven retouradres. Dit dient te gebeuren in de originele, niet beschadigde verpakking. Geopende verpakkingen worden niet teruggenomen; het openen van de verpakking betekent dat u het product/de producten wenst te behouden. U draagt zelf de kosten en het risico van het verzenden. Lees voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.

Waar kan ik terecht met klachten?
Als u klachten hebt over uw bestelling, de bezorging of het product, neem dan zo snel mogelijk (uiterlijk acht dagen na ontvangst van uw bestelling) contact met ons op. Wij zullen er dan alles aan doen om u zo goed mogelijk bij te staan en uw klacht op te lossen.

Zit er garantie op de producten?
Op onze producten zich de toepasselijke garantie. Mocht het door u bestelde product gebreken vertonen, dan kunt u die desgewenst eerst omruilen. Als het omgeruilde product eveneens gebreken vertoont, kunt u er voor kiezen om de producten te retourneren tegen restitutie van het volledige aankoopbedrag (exclusief verzendkosten). Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden.